sunnuntai 29. maaliskuuta 2015

Todella pitkästä aikaa..

Okei siitä on varmaan yli 10 kuukautta ku kirjotin tänne viimeksi. Siis mun salasana oli jotenkin vaihdettu ja en pässyt tänne, yritin monia kertoja. Mut tänään mä halusin taas yrittää ja se alko toimii, oon tosi iloinen!!! <3

Mut mulle kuuluu todella hyvää. Kävin kesällä pitkällä automatkalla, Norjassa ja Ruotsissa yms.. Syksyllä ja loppuvuodesta kävin Diandran keikoilla, ne kaikki oli mahtavia! Ja tänä vuonna oon käyny myös pari kertaa Diandran keikoilla. Sit tietenki viettäny aikaa ystävien kanssa. 
Perustin kesällä youtube-kanavan johon pääsette tästä
         
Oon käyny mun kavereiden kanssa todella paljon kuvailemassa ja muutenkin kuvailllut, koska sain uuden kameran marraskuun lopussa se on Sony A3000. 
Mut laitan teille tähän kuvia viime- ja tältä vuodelta:


                                  Tässä on ainakin yks kuva musta ja Didistä kesällä.

                                Tässä mä ja Teemu-Nalle Elämä lapselle konsertissa syksyllä.

                                  Itsenäisyyspäivänä ;) :D

                                  Mä ja didi laivalla joulukuussa

   Ja vikana tällänen kuva minkä mun sisko otti noin viikko sitten.


                                                     Ehdotelkaa toki postaus aiheita! :)

   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti